söndag.

Sen när började Lidh stänga kl 6 på en lördag egentligen?! Aja, det finns ju andra affärer..

Idag har varit total slapp, eller nästan iaf. Hade ett litet kort party på min matta ett tag. Annars låg vi i sängen till halv tre och snackade skit. Om väder och vind, om bu och bä.. Sen tog vi oss samman gjorde nudelsoppa om såg på film. Lets talk about sex, den var rolig i början men sen blev den fett seriös. Då ville vi leka igen fast vi struntade i det. Har iaf kommit på en massa nya uppdrag till nästa partaj. Dom två dagen efter uppdragen äger sönder. Dom som lyckas med dom kommer iaf göra det! Sen bestämde jag att Veronica ska hoppa ut till min nivå i vårt cirkelschema. Inga men, du passar där ute minst lika bra som jag! Jag menar: ONLY!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback