tisdag.

Mätt, mätt, mätt! Smällde precis i mig ännu mer lax och ostsås! Åt det till lunch innan jag åkte till skolan och det som blev kvar såg så otroligt gott ut när jag kom hem. Fasst  jag inte ens var hungrig.. Och så blir det tidig middag för idag är det dans igen! Längtar ihjäl mig, känns som att det var jättelänge sen jag var där. En vecka.. Men allt är relativt! Oj, nu såg jag godisskålen vid datan. Det här kommer sluta i magont skulle jag gissa på! Fick hem massa foldpapper idag, skulle vilja ta alla pengar till min bartenderkurs, men då kommer väl mamma låsa in mig.. Men är inte sånna pengar till efter gymnasiet när vi kommit på något fiffigt att göra med dom. Typ plugga, vilket man gör på en såndär kurs! Å, nu blir jag upprörd igen. Jag måste åka!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback