torsdag.

Idag var Mills på mattestöd, gick ganska bra faktiskt! Iaf när Jocke ändrade inställningarna på min miniräknare så den fungerar som den ska.. Innan hade vi teori på grafisk, segt! Jag höll på att somna som också Ulrika kommenterade.. Sen försökte vi sätta ord på kärlek, men det gick inte så bra. Ulrika var emot mig och Emma som blev galna och nästan skrek. Det är ju kul att vi har det kul i skolan iaf. Är typ trist att komma hem.. På bussen hem var det någon kille som hade ramlat och blödde en massa från huvet, stackars liten! Nu sitter jag och äter förmycket godis och ser på Beverly Hills. Dom lyssnar på "Time of your life" och åker skridskor, mys mys! Ikväll ska jag typ... se på tv eller läsa engelska, om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback