vaken? sover?

Ni vet när man sover fast typ är vaken.. När det ringer och man tror att man har varit vaken hela tiden för man är jättepigg men när man tänker efter så sov man nog ändå. Det är iaf jätteirreterande när man ska försöka komma på det. Inte för det spelar någon roll men ändå :P Nu har jag iaf ätit upp alla mina center, jag skulle köpt fler igår och struntat i lakritsen för jag är verkligen inte sugen på det! Världens största          Ilands problem! Sen orkar jag inte gå och hämta mjölk heller, man borde skaffa en betjänt!
Och Emma har inte fått sin Def Leppard DVD!!!

" Would it bother you if we go to my room
There's a couple things that I gots to show you
Cuz I'm not tryna rush you but there's one thing wrong
Right now you got too many clothes on "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback