arbetslös bartender!

Igår var jag på Que för första gången på drygt en månad. Det känndes helt konstigt, som jag inte hörde hemma där, som att jag bara var på besök eller något... Ganska jobbigt eftersom det är där vi brukar vara. Så då blev man inte speciellt taggad heller. Och framför allt så stod jag på fel sida av bardisken! Jag borde stå där bakom för hon gjorde inte änns en god San Fransisco, hon skakade den till och med inte! Hoppas att jag inte förstörde hela utekvällen för min soulmate genom mitt otaggade humör. Sen imorrse fick jag sms av Veronica med dom senaste uppdateringarna och fy fan vad jag längtar tillbaka! Och efter henne! Och Alex, Jonathan, Johan, Casablanca, Viking, billiga drinkar, utekvällar till 6, ballongdansen, Rambos dans, min krambjörn, att bo i en resväska, att stå bakom baren, Emils fyllediskutioner, Oskars dialekt, Jaanas präktighet, slem PR på casablanca, Jauns kastande med brickor i marken, flaira på stranden. Och herregud jag skulle kunna fortsätta i evigheter!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback