onsdag.

Jag har en bångstyrig pojkvän så vi kanske är lite lika ändå :) Jag får iaf absolute inte åka nattbuss själv hem inatt, så efter 30 minuter lyckades han övertala mig att HAN skulle betala taxi till mig hem. Då känner man sig ju inte bara lite dum! Aja, ser iallafall fram emot ikväll! Jag ska ut med Madde och Rebecca från barkursen. Vi ska spana skillsen på de svenska bartenderserna. Yrkesskadade som vi är.. Tidigare idag har jag varit duktig (igen) och köpt en almanacka, kört på körskolan, beställt fler lektioner och halkan! Nu ska det bli Mills tur! Och ge inte upp med teorin kära soulmate! Jag har en teori att jag kommer stinka vitlök hela kvällen för jag sitter och äter ölkorv, inte det bästa kanske.. Och den förstör smaken på min drink!

Hejsvejs nu ska jag göra mig fin!

Kommentarer
Postat av: Ifiyenia i Danmark

Du är så söt du Mills! Avis är jag också, har velat bli bartender i 6år typ, men glad att det gick bra där och att du fortfarande har din grabb. Hoppas det går lika bra med kortet :)
Puss!

2006-07-28 @ 01:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback