peter pan

Idag har Decc varit här och vi var lika knasiga som vanligt! Eftersom ingen av oss har några pengar så fick vi stanna hemma för att komma på något. Och eftersom det blev molningt kunde vi ju inte njuta av sommaren, solen och poolen. Sen kom vi på att vi behövde pengar, NU! Så desperat som man är tog vi pappas tomburkar och åkte till Obs och pantade dom. Vi fick faktiskt ihop 206.5, så skulle vi hitta på något kul för dom pengarna.. Det slutade med att vi köpte mat för mer än hälften och hade picknink på tomten. Och precis som vi misstänkte började det regna efter ett tag så vi gick in och avslutade pickniken. Sen dog vi och såg på Peter Pan efter ännu mer chips och godisätande. Sen var vi lite duktiga och gick till Anneli för att hämta mina saker. När vi kom hem och skulle packa upp visade det sig att grenadine flaskan inte var stängd ordentligt och hade läckt ut över hela min beiga klänning! Ska snatr ta ut den ur tvätten, så får se om jag behöver köpa en ny för mina pantpengar :) Nyss har jag och pappa sett på Finding Neverland och den är ju hur söt som helst. Mycket Peter Pan idag.. Sen ringer Johan och säger att det gick bra att jag följer med nästa helg på han kompis födelsedagsfest. Jag kommer dö av panik och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Visst är det bara tjejer som tänker på sånt en vecka innan.. Vad ska jag göra på en fest med en massa 25 åringar, jag kommer ju känna mig som en liten unge. Bläää! Men gå vill jag ju absolute, får ta en pink panter innan så går nog allt bra..
 
Jaja, önska mig lycka till med tvätten!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback