tråkdag som blev kul tack vare msn :)

Idag har varit en tråkdag! Tvn var tråkig, datan var tråkig och till och med solen och sola var tråkigt! Jag låg nästan och skrek i soffan ett tag! Men sen kom Emma hem från Kista och vi har som alltid haft en trevlig heldags date på msn! Till och med lite ny musik har jag fått. Och två nya skivor som ska brännas har jag gjort. Jag och Emma kom på en jättebra sak när vi spejsade via msn och lyssnade på partymusik. Imorrn är det lillördag och då får till och med dom som jobbar festa, så jag ska försöka förklara det för Johan ikväll också. Vi är så roliga Babben! Och jag ska leka matchmaker och få ihop henne med en cuban vars mamma lagar jättegod mat :) Senare loggade även Gävle in och han var lika rolig som vanligt och tyckte att jag skulle komma dit och göra gud vet vad.. Men jag var iaf välkommen någongång om jag skulle ångra mig.. Nu sitter jag och äter ost, dricker cola och väntar på att du ska komma hem från träningen..

bajbaj 

Kommentarer
Postat av: Emma

E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback