lördag.

Hej, hej alla det är jag som är Camilla! Eller nått.. Imorrse var det Pippi på tv, bara så ni vet.. Igår blev det Que med tjejerna, var inte en av dom roligaste kvällarna. Fast sällskapet var det inge fel på, det är det aldrig! Jag spenderade största tiden med att försöka hålla humöret uppe och inte dra ner dom andra.. Men tillslut gick det inte längre och då gick precis bussen. Då bröt jag ihop och tänkte gå hem, men det fick jag inte, slutade med att Johan betalade taxi hem. Sen vet jag inte hur länge vi låg och pratade, men jag har iaf inte sovit så bra som jag gjorde inatt på hela veckan!

Nu måste jag städa mitt rum, för sen ska Veronica färga mitt hår :) Förhoppningsvis hinner jag sola lite också..

Emma och Veronica ni är bäst! Och du är inte så dålig du heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback