måndag.

Herregud, 5 dagar sen jag skrev sen! Sen dess har det bästa i mitt liv inträffat! JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VA JAG ÄR BRA!!! Vårt flak var det finaste i världshistorien och allt var bara så bäst! Kommer sakna allt och alla så himla mycket! Idag är det första dagen på mitt inte riktiga sommarlov. Jag har noll koll på vad jag ska göra! Men om två veckor åker jag och Veronica till Mallis, dröm!! Sen får vi börja på ett nytt projekt "världen runt på 80 barer" lockar ganska mycket. Måste väl bara få ihop en dryg miljon först.. Det är ganska typiskt att man börjar bli sjuk första lediga dagen, eller så är jag bara bakis från alla tre partydagar på samma gång, hårt liv! Nu ska jag hitta på någe att gö, ska leka med Annica tänkte jag!

puss å hej leverpastej!

P.S SOMLIGA HAR 2 ÅR KVAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback