måndag.

Igår natt kom jag i säng halv två och deckade på 3 minuter. Sen vaknade jag halv 5 utav att solen bländade mig. Och pga min spegel så är det som att solen bländar från alla håll och kanter. Det är hårt! Nu har jag varit så där duktig igen, har jobbat hos mamma och är fortfarande kvar. Kan dock inte göra så mycker mer nu för Marie var tvungen att gå.. Så jag får väl komma tillbaka imorrn, men jag får ju iaf pengar! Jag som skulle in till stan.. Men om jag ska hit imorrn ska jag nog sova lite mer inatt för imorrse satt jag nästan och nickade till vid datorn.. Förutom att jag har varit duktig idag så är jag eventuellt (!) sämt och jag stressar ihjäl mig! Det gör ont, och hinna göra något åt det kommer jag ju inte hinna innan Mallis, uuuuuursh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback