onsdag.

Idag är det onsdag (som jag tydligen brukar börja varje onsdags inlägg) vilket betyder att jag precis kom hem från världens värsta tisdag! Började med att jag fick palla mig upp halv 8, tror aldrig att jag varit så trött i hela mitt liv, hade knappt sovit på 4 nätter. Sen fick jag knata hem för att åka direkt igen. Åkte och fick reda på en av de värsta sakerna som skulle kunna hända just ju. Och just en vecka innan Mallis och sen när jag är där! Men veckan innan blir nog värre.. Märkte jag redan igår. Inte nog med att jag fick beskedet, jag var ju tvungen att berätta det också som var en av de värsta sakerna jag någonsin gjort! Det tog typ 10 minuter innan jag änns vågade börja. Men det gick nog ganska bra eftersom han ville att jag skulle stanna kvar.. Hade dock panik och ångest så när jag inte somnat kl 2 så funderade jag på att knata hem. Sen hade jag en sanndröm om att vi låg och pratade, och gud vad jag hoppas att det inte var på riktigt.. Men mina sanndrömmar brukar ju aldrig vara det. Till råga på allt fick jag inte bada på hela dagen, vilket betyder att det var för varmt för att ligga i solen så jag fick inta skuggan.. 

Imorrse fick jag världens gulligaste erbjudande!
Men nu ska jag nog lägga mig och sova i någon timme till..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback