söndag.

Ena sekunden är jag hur pigg som helst sen håller jag på att dö av trötthet. Det är hårt! Johan har tydligen 7 st öl som jag skulle få som återställare, fast jag tror nog inte att 7 st skulle behövas. Snarare en halv... Sen har jag ont i hela kroppen men det är nog inte så konstigt.. Jag har minst 3 bulor och min ryggrad är svullen och röd.. Det blir väl så om man först ramlar in i garderoben och sen handlöst ramlar bakåt och slår huvet i gatan.. Tänk hur ont det skulle gjort om man var nykter, herreguuud! Jag är iaf bäst på att ta hand om min syster! Eller jag ser ju iaf till att det finns någon runt om mig som kan det! Det gills tycker jag! Nu får man väl vänta och se vad som händer ikväll, antagligen inget partaj.. Mysa och se på film låter ju ganska frestande just nu! Imorrn ska det ju jobbas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback