söndag.

Lalala.. nu är jag inte pigg längre! Mitt huvud snurrar och magen vill vända sig ut och in. Men trots det så är blommorna fina och poolen is the shit! Igår var det partaj hos Baffe, hur kul som helst! Först hos honom, sen vid sjön, skogen, Axel och tillsist efterfest hos moi! Jag , Anneli och Johan åt nacos och cheesballs och sen blev det nattbad. Eller morgonbad kanske.. Tack Baffe för en jättekul kväll! 

Nu har jag ångest och panik! Skulle börja packa idag, allt kaos och jag har ingen koll på någonting! Sakerna är överallt och vad ska man ha med sig egentligen? Saker för 2 veckor eller 2 måndaer? Veronica, var berädd på att jag kommer telefonterrorisera dig idag och för att inte tala om imorrn!

Puss hej, nu ska jag försöka vara en duktig 87a!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback