torsdag.

Nu har man varit på Annelis mottagning, det var trevligt (mormor trevligt) :D och massa god mat! Och ossst till Mills! Innan det stor shoppade jag och Emma inne i stan och jag som inte skulle köpa linnen köpte 4 stycken.. H&M is the shit!!! Sen blev det lite annat grejs också, nu är det bara ett par kortbyxor som saknas till sommarn. Idag kom en massa papper och namn hem till mig på alla som ska på barkursen. Så kul!! Jag får i och för sig ont i magen bara jag tänker på det.. Sen såg jag en fejk Erik idag! När jag såg honom stog magen knutar och sen kunde jag inte sluta stirra! Då fick jag lust att ringa och prata med honom men det är det nog ingen mening med.. Annars i veckan har jag väl haft en massa mys! Heldag inne i stan i tisdags, åt mega goda kycklingspett i kungsan, Mills bjussade på glass vid nybrokajen, promenad i galmastan + öl och tillsist bio. Igår tvingade jag honom att se på Sunes sommar, eller jag tvingade inte men jag sa ganska bestämt att jag ville se den. Det är så dom ska tas...! Nu ska jag och Emma till Veronica och fylla vattenballonger till imorrn och sen blir det Def Leppard kväll!!!

Nu har jag druckit en bakiscola utan att vara bakis men det kändes typ som det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback