torsdag.

Imorrse vaknade jag kl 6 av en blomattack så jag höll på att börja gråta, jag kommer inte överleva Mallis om det kommer fortsätta så här! Tillslut kunde jag iaf somna om och gick upp kl 12. Tog ner tältet sen igår kväll och knatade hem till pappa där Annica fortfarande sov. Och eftersom jag duschade imorrse så orkar jag inte sola.. Får roa mig med något annat ist. Hittills verkar det som att godisätandet tar över.. Ikväll ska vi minsann hem till Emma, fira henne och se på fotboll. För att inte tala om: grilla rostbiff! 

Igår var en ytterst trevlig dag, trots regnet! Jag och Emma promonerade hem till mamma och sen till Format för att köpa en massa godis. När vi kom ut från Format började det spöregna och vårt flumhumör tog över. Jag kom med världens bästa idé att gå barfota eftersom jag inte kunde hoppa i vattenpölar med mina tygskor.. Halvvägs hem bestämde vi oss för att vända tillbaka och möta Johan som minsann hade köpt nyttigare saker på Ica än massa godis.. Sen blötte vi ner honom lite när vi hoppade i vattenpölarna. Man ska visa alla sina sidor! Sen bar det av till moster Margit och en massa bullar. Vi satt största tiden och mobbade farbror Anders och sa att han måste skaffa ett riktigt jobb, då gav han tillbaka genom att prata om alla barn jag ska skaffa.. På kvällen tältade jag, Anneli och Veronica på tomten, körde ölspelet och rökte vattenpipa. Kalasmysigt var det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback