bullerbyn!

Fattar ni va bäst "Alla vi barn i Bullerbyn" är?! Man blir helt lycklig av den och den är så himla mysig! Dom var liksom lyckliga på riktigt, jag ska flytta ut på landet (riktiga landet) och bli lika lycklig! Påsken, julen, nyår och allt var så mys! "Men Lasse, tänk om du kommit hem och vart drunken" "Det heter inte drunken" Så himla klockren! Lasse är min idol så jag tänkte gifta mig med honom, men han var visst dessvärre 30 år idag :P Hans skratt är så klockrent! Sen satt vi och prata om massa saker vi gjort när vi var små och pappa berättade massa hyss. Det var roligt! Älskar fortfarande våra se på barnfilmer kvällar, man kan verkligen koppla bort allting! Är det någon som vet hur man blir barn igen? Och hur ska man göra för att ens egna barn ska bli vanliga barn inte snorungar som alla idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback