dans!

Dansa, dansa, dansa är mitt liv! Finns inge bättre och jag har en cruch på Tomas ; ) Han är bäst och coolast och jaa... En och en halv timme, skrikandes musik åt mig, underbart! "The sex was good you had my mind, I let you come back everytime" Fatta vad jag började le när jag började lyssna på texten! Sen gjorde vi en ny typ jättelång dans till Bom med Darin, Pon the replay som vanlig och någonannan... I'm in löööv! Fast jag fick typ 20 hostattacker och i slutet var jag helt snurrig, kanske inte så bra att träna när man var feber... Men jag vägrar missa med än vad jag måste! Jag och pappa skulle vänta på Annica inne i stan så då åkte vi och köpte korv, varmchoklad till mig och kaffe till pappa så hade vi picknick i bilen. Sen blev det katastrof på radion! Dance like this, från Drity Dancing 2, helt omgjord!! Shakira sjöng (pissdåligt) och så hade dom gjort om texten! Sooooopa! Nu är klockan 22.22 och jag ska lägga mig i sängen och se på Lady och Lufsen, har kommit på en scen till median!

puss hej mina dansfreaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback