fredag.

Internet, internet, internet! Jag älskar mit internet! Det är inte så att jag är beroende men jag överlever inte utan min blogg och msn, jag avlider! Datan hos pappa har fått något ryck och vägrar fungera! Visserligen bara sen igår, men det betyder också att jag inte kunde blogga igår. Katastrof! 

Idag har jag varit så stört glad hela dagen, fast jag snytit mig så många gånger att jag inte kan räkna på mina fingrar plus tår! Igår var en dålig dag, jag var så sur så jag höll på att börja gråta. Det som var mysigt var iaf när jag, Veronica, Emma och Annica rökte vattenpipa på mitt rum i 2 timmar ;)  Sen blev det dåligt igen! Så innan jag gick och la mig bestämde jag mig för att jag skulle vara glad idag.. Jag började dagen med en partyskiva! Sen har jag haft Godmorgon och Häng med på party på hjärnan hela dagen! På lunchen idag såg vi på Lejonkungen i mediesalen och kunde alla repliker utantill, bäst! Nu ska jag till Veronica och leka minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback