fredag.

Lalalalalalalalaaa jag är så glaaa! Hade historiaprovet idag, gick helt okej. Fick filmanalysen, mitt första G i media någonsin! Men, sånt är livet! Man kan inte vara bäst jämt! Efter provet skulle vi snabbt gå igenom 1800-talet fast vi inte ska ha prov på det. Jag fettade bullar eftersom jag inte kan äta lugnt och hade en tofs mitt på huvet. När Emelie tittade på mig och härmade mig blev det för mycket. Jag kunde inte hålla det inne! Så mitt i genomgången bokstavligen, skriker jag av skratt och lägger mig ner över bänken. Sammtidigt som jag skrek skulle jag försöka säga förlåt, men John låtsades om att jag inte lät och fortsatte. Pinsamt, pinsamt ska jag säga! Sen hade jag möte med Syo, fick väl reda på en del saker men det var inte speciellt jättekul..

Nu klarar jag inte av att sitta still längre, vill ut och skaka! Och imorrn vill jag på mega schlagerparty. Kan någon fixa till oss så vore det bussigt!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback