fredag.

Idag har jag gjort nada på projektet. Men jag hade inte heller något att göra. I 20 minuter pratade jag och Ulle Bulle om menyerna och fotograferingen, men resten av dan så.. Förmiddagen spenderade jag till frukostmöte med Emma och Ulle Bulles nya projekt. Jag målade en vägg nere vid skåpen med magnetfärg. Tog 20 minuter tills metallen i färgen löstes ut, sen var färgen jättetjock och jobbig! Ulle B kom och hjälpte till och sjöng Bamsa för mig :D Eftermiddagen spenderade jag med matteboken och att skriva in telefonnummrena i min nya telefon, mycket spännande! Fredagsfika och en del flumm!

Veckans visdom kom från Ulle Bulle idag :
"Vänta inte! När man är 18 är det för tidigt att bestämma sig! Folk går runt och väntar för mycket på andra. Man struntar i att åka jorden runt, resa, plugga för att man sitter hemma och väntar på någon!"
Helt rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback