fredag!

Woho det funkade! Kände att jag tvungen att blogga lite men det brukar inte gå i skolan.. Då säger Iffi "Om du går in på Firefox så funkar det" Och det gjorde det! Nu sitter vi och planerar till fotograferingen till på lördag och onsdag. Sen ska vi handla sen har vi väl inge mer att göra. Hoppas jag iaf. Jag och Melina ger moraliskt stöd till Jamie som leker med sina illustrationer medans vi andra inte har någe att göra.. Jag måste hem och andas, stressar redan sönder för imorrn! Jag tycker att Emma ska bli frisk och komma hit! Nu har jag faktiskt inte pratat med henne på två dagar. Eller mer exakt en och en halv.. Du måste bli frisk din lilla gris!

Och det snöar! Jävla bajs! Det är första april imorrn och det snöar, not helt okej! Förra åter var det sommar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser det ut som att jag har pratat med dig på riktigt på 1,5 dag e ller? Det här suger! men vet du vad? Det ska bli 6 grader varmt och sol imorrn, inte riktigt som för ett år sen, men nästan (: See you later!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback