hemma igen!

Jaha, då var man hemma i kalla Sverige igen. Det bara snöar och blåser och jag får panik på det. Dessutom måste jag ha strumpor på mig och kan inte längre gå i flipflop och bikini hela dagarna. Jag orkar inte med kylan, jag kommer säkert bli deppig nu också! Veronica trodde typ att jag dött i Egypten och att jag inte var på G för ikväll, jag menar.. man kan faktiskt festa i Egypten också! Ända skillnaden är att det är svin dyrt där! Jag har träffat Emma igår ikväll och precis nyss. Det var mysigt och trevligt! Plus att jag fick sms inatt där det stod "Glad to have you back" Då blev jag glad! Fast just nu verkar det som att ingen nöjer sig med att vara i Väsby, Väsby är trist! Men ikväll röjer vi stenhårt! Nu ska jag ladda upp massa kort då jag är jättebrun ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback