inatt och onsdag dådå..

Inatt sov jag ingenting, hopplöst! Jag frös från midjan och upp och kallsvettades från midjan och neråt! Vaknade första gången vid 1 av att täcket var helt blött, trodde att jag kissat på mig! Sen fick jag frossa sen började jag svettas. Min kroppstemperatur är inte riktigt som alla andras.. Sen kunde jag inte sova något. Jag lyckades somna ett tag och då hade jag en såndär verklig dröm jag brukar ha. Jag sov men tänkte helt klart.. Det låg någon bredvid mig! Någon låg där och kramade mig för jag höll ju personer i handen och tog personen på ryggen! Jag tänkte "Vem är det här, jag är ju själv" Men eftersom jag kännde att det låg någon där eftersom jag hittade en hand när jag letade efter en så blev jag säker på att det verkligen låg någon där.. Har haft en liknande dröm förut och på morgonen när jag vaknade letade jag efter personen som legat bredvid mig. Herregud, jag är ju helt muppig! Inte för att tala om drömmen då jag var i tre världar samtidigt (om veronica och emma kommer ihåg på Centralen när jag skulle försöka förklara) Så verklig har nog inte en dröm varit någonsin, fatta besvikelsen när det bara var en dröm!

Idag var en lugn dag i skolan, hade temadag.. Trar att temat var mat för vi pratade och åt massa nyttigt som inte jag tyckte om. Men grahamsbullarna och laxen var goda, och någon stark köttfärsgryta. Pratade med Jocke idag, han sa att jag får VG i matte C om jag får det på nationella, så jag ska lägg all energi på det hade jag tänkt.. Sen kom jag hem såg lite på lady och lufsen, somnade och sov i 2 timmar. När jag vaknade sa Annica "Du låter massa när du sover" Sen ville jag sova mer men det tillät inte lillasyster så hon tände lampan, spotlight! AJ!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback