måndag.

Idag var jag och Emma dåliga igen, vi kommer snart bli riktiga slackers. Fett obra så här sista månaderna! Men jag har idag köpt världens snyggaste skor! Tänkte först köpa dom i brunt men dom fanns såklart inte i min storlek så jag köpte dom benvita. Veronica ska kanske köpa dom bruna så då kan vi ju bytas av! Woho! Två skor till priset av ett! Sen så har jag köpt en vit jättesöt tröja från hm. Ibland måste man få unna sig lite saker, så här i sjukans tider! Fick tillbaka mitt matteprov idag, G.. Det suger inte speciellt många poäng över gränsen heller. Jag känner att mitt VG flyger iväg, men Sara var iaf jätteduktig, är så stolt!! Sen pratade jag med Loreta, galna uppgiften till på fredag som dom andra fått för en vecka sen! Ska välja ut en del från en film, upp till 10 minuter som ska visa, betyda något. Skulle vara mycket lättare om man fått en bestämd film nu ska man välja en sån också! Snart ska jag iaf iväg och dansa, jobbigt när man är förkyld, magen sprängs, ryggen värker och halsen är paj. Men nu har jag knarkat lite Ipren så det ska nog gå! Hoppas att Annica gör kladdkaka tills jag kommer hem!

babaj    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback