måndag.

Det är måndag, för tillfället en tråkig måndag! Jag brukar alltid gilla att komma hem på måndagar för jag vet att jag är själv hemma tills halv sex, men idag var det otroligt trist hemma! Jag kan inte änns komma på vad jag vill lyssna på! Då är det kaos, det blev iaf Def!

Idag var det matte, gick helt okej! Kommer inte hinna räkna något hemma i veckan så det blir väl stöd innan körlektionen på torsdag. Sen var det megagod lunch på Mandarin! Sen blev jag och Iffi förföljda av öl! Fett orättvist att gubbarna får dricka öl till lunch och inte vi! Sen var det jättetrist på engelskan! Men vi fick ju iaf sluta 80 minuter tidigare för Katarina tyckte att vi såg trötta ut! Det var bussigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback