nyår?

Vart tog nyår vägen? Jag vill ha nyår! Jag kom att tänka på det på engelskan idag sen kunde jag inte släppa det. Hur underbart det var ute på tolvslaget när alla var jätteglada och sprang omkring och kramade varandra. När Ekman kramade mig och vi ramlade ner i snöhögen, när jag gick omkring med mina två champagnflaskoroch letade folk som jag kände. När vi sjöng "Pech, pomme, poir" och "Un kilometra pied", eller vi skrek nog. Och Lena bara stod å godde utan att fatta någonting. Sen inne när vi röjde i baren och på dansgolvet. När jag och Mats gjorde snöänglar och gick omkring dyngsura hela natten. Allt var så himla roligt! Förutom timmen innan tolv då jag hade panik och dampade på allt och alla.. Men det gills knappt eftersom resten ägde allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback