OBS!

Kom på en sak.. Sen när ska tjejen börja ta alla insiativ, vart är världen påväg?! Jag tycker att vi skyller på globaliseringen!

Nu har vi iaf stor shoppat på Obs! Så himla roligt, vi röjer när vi handlar. Emma tycker också att det är roligt att handla med oss idag igen. Hon är liksom med i våra familj ritualer ibland. Det är mysigt! Vi kom ut på parkeringen och jag börjar sjunga "det blåser en storm över Jorm" från Dunderklumpen eftersom det blåste så mycket. Då ställer sig pappa och skriker "fångad av en stormvind" och visar hur det blåser i hans hår, haha. Sen lekte vi med fläskfilen och jag visade Emma hur man kan få träningsvärk i benen. Vi röjer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag älskar era familjeritualer! Och när Pigge sjöng Fångad av en stormvind... Hahahaha, han borde nästan få featura Emloo & Vamp ft. Mills på någon låt :p haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback