onsdag.

Jag har en allvarlig sjukdom så här sista veckorna innan studenten! Jag har tappat förmågan att plugga, det är hemskt! Jag kommer inte ihåg hur man gör. Jag sitter med historieanteckningarna och boken och läser flera gånger om men inget fastnar! Det är hopplöst! Kan ju inte komma nu och sumpa mitt MVG, det funkar ju inte! Nog om det.. Idag har jag beställt en körlektion, jag har bestämt mig nu! Jag ska plugga järnet på teorin och köra massor! Sen ska jag klara det där provet, åka upp till Norrland och köra upp där det förmodligen inte är lika lång kö. Asbra planerat Mills! Hade projektarbete idag.. En av dom största grejerna som är kvar nu är att fota maten som ska vara med i boken. Självklart kan kocken bara ett datum, 1 April! Den lördagen då jag ska sitta med prov hela dagen, högskoleprovet för att vara exakt! Inte så bra planerat Mills! Sen på kvällen ska vi iaf grilla och gå i T-shirt till 7 på kvällen, det gjorde vi minsann förra året! Därför ska vi gö det nu för att demostrera mot vintern! I vår nya sex religion är det en stor högtid ska ni veta!

kondom.nu
"för dig som ofta tänker på sex"
Dom reklamsidorna med moln som ser ut som snoppar rev jag och Emma ut och tog hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback