onsdag.

Annica suger! Hon skulle spela in Lost igår, då har hon inte ställt om klockan så hon spelar in en timme efteråt!  Skit unge! Funderar på att spela in OC "fel" till henne! Kl 9 börjar iaf Lost igen då. Och någon kladdkaka får man inte, måste vänta på att lill grisen kommer hem!

Idag har jag iaf varit duktig! Åkte till Väsby och stötte på Boris en sekund. Sen blev det Ellströms nästa,  gjorde klart två pärmar till, ska tillbaka imorrn. Sen när jag var på väg hem ringde pappa och frågade om vi skulle ut och övningsköra. Vi körde runt massa i Väsby, sen till Sollentuna, Kista, förbi Tensta, tillbaka till Sollentunaoch tillsist motorvägen hem! De va nice! Men tyvärr hamnade vi i bilkö mellan Kista och Tensta på någon väg på K. Segt och jag fick ont i vänster foten!   


Kommentarer
Postat av: Jag

Vet du en sak, det var inte Lost igår :P

2006-03-30 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback