partyhelg!!

Jaha, då var partyhelgen slut.. Igår var det party skulle man kunna säga, vi dansa runt i underkläder, rökte vattenpipa, drack förstarka drinkar och bara var konstiga. Kropp mot kropp lekte vi såklart också, jag och Anders vann! Sen strippade vi av honom och jag blev slängd i snön. Sen gick vi på Tequila jakt och jag och Emma låg i sängen och väntade på en trekant men vi blev dissade. Annicas säng gick sönder igen och vår 30 timmars partylista ägde! Ja, det var en kul kväll! Jag tror att nyår var det bästa som hänt! För efter den helgen är det aldrig jobbigt att städa efter en fest, går inte att jämföra mot det kaoset.. Nu blir det massa vatten för att bli frisk i halsen och soft musik.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback