prov

Nu har jag inget att göra och det stressar mig mer än själva faktumet att jag har prov i 8 timmar imorrn! Jag har laddat med följande: Tunnbrörullar med Brie och kyckling, skogaholmsmackor, yalla yougurt, banan, twix, fruktnappar, cola, juice och vatten! Hoppas att det räcker! Låter ju ändå ganska lite.. Får kolla vad jag hittar här hemma. Fick precis veta att Shappan ska skriva imorrn, han är min räddare! Ekman också! Fast vi ska skriva i olika salar.. Men jag vet att dom är där iaf : ) Vi tänkte ha Harry Potter kväll ikväll som vi brukar ha ibland men det hinns inte med.. Annica måste plugga, en fredag, uuuuu! Nu ska Erik också skriva, jag som trodde jag var själv :P Nu ska jag typ gå och titta en av mina älskade Disney filmer och sova! 

Puss å godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback