Rapport från befäl Borgqvist.

Lalalala! Vi total äger hela dansgruppen! Trots att jag och Veronica fick en tillfällig blackout och bara låg som bollar på golvet när alla andra började dansa. Dom undrade nog var vi höll på med.. I bilen hem satt vi och skrek på alla andra och klagade så det räcker och blir överför resten av veckan. Sen lekte vi Kompani K27! Löjtnant Larsson körde, befäl Borgqvist vinkade ut helikoptern, de meniga Henäng och Jahanshahi höll koll på fiender! Jahanshahi fick hoppa ur helikoptern under beskjutning men klarade sig bra under 3 sekunders marginalen. Henäng hoppade ut inom frizonen så hon överlevde också. Det är ju helt fantastiskt! Löjtnant Larsson klarade till och med av att komma lagom till rödljuset så vi slapp stanna! Tur det, annars vet man inte om jag skulle kunna skriva denna rapport!

Jag är stålt över mitt kompani!
Befäl Borgqvist

Kommentarer
Postat av: Henäng

Vi är totalt bäst på allt vi gör helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback