söndag.

Jag har funderat på en sak. Solen går alltid upp och väcker en vid typ 7, så man nästan blir blind.. Sen 5 timmar senare när man går upp så är det helt grått. Det tycker jag är lite skumt. Jag hittade iaf min plånbok imorrse! Låg i sängen och kom på att jag tappat bort den, gick upp, in i köket, tittade lite omkring mig. Gick till soffan, löft på en liten katrong och där låg den. Ibland känner man sig själv! Emmas tre mysdater hon skulle fixa till oss igår tappade troligtvis bort sig vid Infra när dom skulle köpa blommor till oss. Precis som dom gjorde på "Red Russian" kvällen! Så det blev vi tre på mitt golv. Sen var jag lite små irriterad så mamma blev irriterad på mig. Känns inte så kul, antar att hon ringer idag och vill prata... Blääääää! Jag hatar att vara allvarlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback