söndag.

Igår kväll var jag typ socialt blockerad. Jag var så tråkig att jag typ får ont i magen när jag tänker på det. Och nu vet jag inte hur mycket klockan är eftersom jag inte vet om klockan i köket är omställd, men jag skulle chansa på att klockan är 1. Snart ska jag in till stan med min familj, jag ska minsann få ett par gympaskor av mutti! Bussigt, bussigt! Jag känner mig fortfarande helt osocial, jag orkar inte prata med folk och jag känner mig bara allmänt irriterad på saker. Och Nrj är allderles för jobbigt att lyssna på, ska testa med Def.. Jag har ångest för Högskoleprovet nästa vecka, jag får panik att det inte finns något man kan göra! Och efter i fredags när jag kollade på ett gammalt nationelltprov i matte C fick jag mer panik! Det är snart vår och det är varmt ute! Då ska man få vårkänslor och grejer, vara glad dygnet runt! Inte sitta inne och sura över någonting som man inte vet vad det är! Men nu ska Emma skicka uppspeedade låtar till mig så jag blir glad! Sen ska jag gasa in till stan så då blir jag nog glad!

Babaj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback