summer feeling!

Idag vill jag vara helt jättesommrig! Med bikini, kjol och ett litet tunnt linne! För att inte tala om flipflop! Så fort det är morgonsol så blir det 30 grader varmt här hemma. Precis som på sommarna, då går man ut om man tycker att det blir för varmt! Kom och tänka på i somras när jag och Emma låg ute i dom stora solstolarna, drack cola och hade vårat egna telefonbord! Är man besatt så är man! Och snart är det första april och min plan kommer inte fungera! Jag skulle ju gå i T-shirt hela dagen, utan jacka till 7 på kvällen. 1 april är ju typ den obligatoriska ha grillfest kvällen och nu kommer det vara en massa jälva snö i vägen för mina planer! Det suger! Jag vill ha förra året!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh! Vårat telfonbord! Så fort det blir varmare än 10 grader blir det du och jag på din veranda igen! Våga vägra vintern ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback