tisdag

Jag kan inte andas! Jag är helt äcklig i halsen och när jag nyser eller hostar så geggar hela halsen ihop så jag inte kan andas. Rösten börjar komma tillbaka men nu gör det ont när jag pratar ist, och feber har jag! Och så är jag snorig. Så nu har jag nog tyckt synd om mig klart.. Eller jag har feta blåmärket på knät från dansen igår! Jag ska inte ta bussen förns om en timma, så nu blir det slapp, galet skönt att vara klar såhär tidigt! Bara lunch kvar..

Inatt drömde jag att vi var i krig, som i filmen jag såg igår. Det var hemskt och jätteläskigt! Sen var vi utomlands och jag, Veronica och Emma skulle ta en 12öl! Senare sprang jag och Annica runt för att hitta ett ställe där dom sålde billiga tequilashots..  Jag är allt bra konstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback