torsdag.

Efter en trist men som tur var kort dag i skolan sitter man då här hemma med historieböckerna igen.. Det går av någon anledning mycket bättre att plugga idag, kanske för att jag tagit tag i andra saker. Nu ska jag ta körkort, nu orkar jag inte vänta längre! Eller så går det kanske lättare att plugga till Venyl än till min favorit partyskiva. Det är ju en möjlighet.. Igår kom Veronica förbi ett tag för vi skulle komma på något galet vi skulle göra. Vi kom inte på något så vi skrev en lista med hittills galna saker vi gjort, blev riktigt rolig! Fast vi har säkert glömt hälften.. En slutsats man kan dra är iaf att vi är galna på att övertala folk till vissa saker och att det är stört kul att kasta råa ägg! 

Nu funderar jag på att ta en pluggpaus och se på Mc'Gyver, måste ju se vad han bygger idag. Sist jag såg byggde han en nyckel av ståltråden i en glödlampa! Och så gjorde han lim av fogmassa :D Vår Mc'Gyver här hemma i Väsby har en del att träna på.. 

babaj! 
kör försiktigt, ät grillkorv och använd kondom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback