torsdag.

Hjälp mig någon!! Flakkillen stöter på mig via msn, snacka om oproffsigt igen! Jag kommer aldrig våga träffa honom heller! Emma får komma med och skydda mig, eller Adam som typ kommer vara ensam kille på flaket.. :P Heeeeeeeeeeeeeeelp meeee!
Idag har jag  varit på Ellströms igen. Gjorde två pärmar så ska tillbaka imorrn och rätta, sen funtar jag på att åka dit tidigt på lördag och göra sist testet på dom. Nu är det bara körkort som gäller en månad, sen matte :S Engelskan proppar jag in där emellan någonstans.. Körde med Stig idag, snacka om att försöka sälja lektioner "Du är ju en smart tjej så om jag var du skulle jag använda alla mina kuponger snart. Eventuellt varje dag så kommer du nå toppen" Jag blev så himla irriterad så ska man sitta där och se glad ut! När kommer Gobard tillbaka egentligen?! Han är ju så mycket bättre! Nu ringre Marie på Ellströms och frågade när jag kunde köra, fett på! Men hon är trevlig! JAg skulle iaf hälsa lilla Åsa, haha! 

Nu ska jag och pappa ut och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback