blä * 4

Det här börjar fan bli löjligt, å Mills tycker inte om löjligt! Varför ska man inte kunna prata med varandra för? Varför ska man behöva höra saker via andra, om vad andra tror om än? Prata med mig själv ist! Jag är inte sur och det här börjar som sagt bli löjligt! Jag tror allvarligt att det är något fel på mitt minne. Andra kan dricka mängder och komma ihåg allt, varför ska jag då glömma allt? Det är fusk! Jag vill väl också komma ihåg vad vi satt och pratade om hela kvällen. Inte för jag tror jag sa någe pinsamt men ändå! Sen verkar det som att den här helgen varit "hitta folk helg" Så då är det väl bra att jag och Emma inte är egoister och är så bra på att glädjas åt andras lycka.. Jag vill också, vill inte sitta här själv! Sen har jag flakpanik, det här kommer skita sig! Och då kommer jag bli skylldig folk totalt 5000! Och då kommer jag vara tvungen att sitta hemma och ruttna i sommar! Det är ändå lite roligt idag för jag hittade ett nytt rivsår på min mage! Och vi ska äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback