extra dans!

Vi har dansat hela kvällen, vi ägde igen.. Eller vår grupp, dom andra grupprena ägde oss! Vi ska ha katastrof fula silvriga linnen på sig men stora jättesköna jeans. Mills lånar Melinas som jag sen funderar på att beslagta. Precis innan man går upp på scen så går hjärnan i bitar och man glömmer allt och tappar takten. Men när man väl står där med ljuset i ögonen, hög musik och kör till 120% vill man aldrig gå av scenen! Det är mitt hem :) Sen var vi kör i baksätet på vägen hem till Emma där våra päron planerat massa. Emma bjussade på nacos med massa ost, tack! Sen måste jag ju skryta med att jag fick ett godnatt sms :) Om det är någe att skryta om..

puss och godnatt. imorrn är jag ledig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback