fredag!

Idag är det fredag och ännu en ledig dag! Blir helt förvirrad när man helt plötsligt har 4 dagars helg mitt i allt! Kl 11 imorrse ringde Emma och väckte mig "Sover du?" frågade hon. Min första reaktion var att jag hade glömt något och att jag skulle vart någonstans. Sen påminner hon mig om att jag skulle åkt till Kista för att klippa mig, vilket jag helt glömt. Men nu har jag bokat en tid tills imorrn kl 11. Jag tänkte egentligen plugga en massa matte idag. Men jag är på topp humör så om jag gör det nu kommer jag bara bli arg eftersom jag inte kan någe.. När jag kom hem till pappa idag gick jag ut på altanen. Den var helt ren och poolen var öppen och det luktade sommar! Jag typ studsade av glädje och kände för att hoppa i direkt med kläderna på!

IMORRN ÄR VÅR SKIVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback