fredag.

Nu sitter jag i skolan, på min lediga dag! Tillråga på allt har jag inget att göra. Först måste jag vänta 20 minuter för att boken ska skrivas ut, sen ska sameleverna korrläsa. Sen kan jag rätta lite. Tills dess tänkte jag skriva lite på min engelska termpaper, kommer ju aldrig bli gjord annars. Måste ju börja plugga historia nu också.. Förhoppningsvis blir det inte en så lång dag idag.. Jag vill hem och se på film sen sova tidigt!

Igår fick man åka hem tidigt 19.30, skjuts hem fick man också! Sen blev det en massa god middag, men inte tillräckligt för en timme senare var jag hungrig igen. Först den ost och laxsåsen som var kvar sen fläskkarée. Och en massa laktits såklart. Sen såg jag och pappa på schlagern och var riktigt bra kommentatorer! Kunde inte mer än skratta när Finland sjöng! Hann dock inte se Carola för jag begav mig till grimstaby för en promenad i regnet.. I mitt liv kan jag komma på två frågor som jag fått som jag blivit helt tagen på sängen av.. Tur att det var mörkt för jag höll på att försvinna genom golvet, till ett avlopp och 200 000 mil därifrån. Hatar när man får såna frågor som man hoppades att man aldrig skulle få.. Aja, nu ska jag skriva engelska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback