lördag!

När jag ligger där och inte kan sova kommer jag på minst en miljon saker jag vill blogga om. Tankarna står aldrig still och nya saker kommer upp hela tiden. Sen när jag väl kommer till min älskade dator kommer jag inte ihåg ett jota. Det är lite små beigt.. Igår blev vi allvarliga, jag hatar att vara allvarlig för jag vet aldrig vad jag ska säga. Men igår sa jag nästan exakt vad jag kände, fast det tog ett tag. Sakta men säkert! Jag erkänner! Jag blev ledsen, men vem blir inte ledsen om man blir ljugen för..? Det var väl jag som lyckades koppla bort det bra och igår när jag pratade om det och för första gången sa vad jag kände då någon varit precis i samma sits fick man andas långsamt.. Jag är fortfarande dålig och nu börjar jag känna mig dum! Ni kan säga "told you so" men jag ångrar inte vad jag gjort, jag bara funderar på hur jag ska fortsätta..

Aja, idag ska vi inte tänka på sånt där! För ikväll är det skiva, och jag har varit taggad hela veckan. Om inte hela året.. Jag tycker att alla ska palla sig till Viper ikväll efter kl 21! See you there!

puss heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback