lördag?

Idag tror jag att det är lördag, är lite dagförvirrad. I torsdags när jag vaknade kändes det av någon andledning som söndag, en mycket bakis söndag! Så det blev en mys och slö dag med skumbad och massa tv tittande. Igår åkte vi som alla andra svensons till IKEA. Jag lyckades få mamma att förstå att jag aldrig kan sova för att jag har en för liten säng. Så jag tog med mig min soulmate/svenskpop kompis oooooch "vi åker till IKEA nån dag och prövar alla sängar du och jag" Vi var bästa testpatrullen på sängar. Först måste man ligga raklång och sen på sidan eftersom man oftast sover på sidan. Sen testade vi om sängen passade för att ligga sked och hur guppvänlig den var. Måste sett ganska kul ut för alla andra som ville provligga mig säng. "Ska jag testa att ligga på dig också" Knasboll!!!! Sen åkte vi rally på lagret, åt på donken och möblarade om mitt rum. Sen blev det vinkväll hos Veronica och en snabbis på Que fram och tillbaka. Ikväll planerar vi tokröj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback