måndag.

Vad ska man säga? Galnaste helgen! Sitter och gör en lista på min alckohol konsumtion igår, det är läskigt! Och ett mirakel att jag stod upp över huvud taget! Vi åkte som sagt till Uppsala kl 11 för att fortsätta festen sen dagen innan. Jag kan typ inte skriva allt vi gjorde för det finns för mycket men det var stört kul! Tror nog att vi hann med allt.. Satt i parken, besökte en bar, gick på hemmafest, nattklubbade, nattmat.. Haha, vi sprang runt i parken ock hittade massa övergiven öl i påsar. De va gott! Min lista fylls på.. P3 kände inte igen mig fast han var här på nyår, trodde att jag hette Marie :P På natten när jag kom hem shottade jag med Annicas kompis som var här, låg och sov på någon på golvet, bråkade med pappa och dog.. Vi tog taxi från Arlanda, det var jättemysigt där! Helt tomt men man fick galna åka utomlands känslorna! 

Bye tills jag kommer på nå mer flumm att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback