måndag.

För tillfället finns det två saker som jag hatar mest i hela världen.. En av dom är matte C. Hade sista lektionen idag innan provet, och jag kan omöjligt förklara hur dåligt det gick! Jag funderade till och med att skita i provet på onsdag, kommer ändå gå åt helvette och då kommer hela min vecka förstöras. När vi går igenom uppgifter på tavlan så fattar jag allt, men sen när man själv ska komma på att det är just den uträkningen av alla 180 miljarders stannar min hjärna upp. Eller det är som den försvinner helt. Jag känner mig ihålig som en kokosnöt. Och formelsammlingen är den sämsta någonsin, man fattar ju ingenting av den!

Förutom matten så mår man inte bra. Fast Annica har iaf hämtat mitt godis hos mamma, tack! Jag är fortfarande sur och tankarna snurrar i 180 runt, runt, runt. Och snart ska man åka in till stan för att träffa flak micke..

Kommentarer
Postat av: Emma

Kokosnötter är inte ihåliga... Det finns ju alltid lite mjölk inuti.. Det mpste väl ändå betyda nåt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback