måndag.

Måndag, måndag, måndag.. Idag känns som en jättelång dag, speciellt när jag tänker på imorrse : ) Annica fick springa fram i bussen för att ge mig mitt busskort som jag inte tänkte på att ta med mig igår.. Tur att vi skulle ta samma buss för en gångs skull! Har nog aldrig sett så risig ut, dvs en morgon då jag inte varit bakis.. Håret på sniskan (ingen plattång!!!), inge smink och torr i ansiktet. Det var hårt! Överlevde iaf en timme i skolan med utvärdering och betygsprat i matte. Fick G men det gör inte så mycket nu eftersom det inte kan sänka mitt medel! Kom hem och vräkte i mig en massa lunch, sov middag, pluggade lite. En seg förmiddag, men sen kom soulmate! Vi hade en liten revolution och lekte hockeydrägg. Jag var riktigt duktig för att inte bry mig om hockey.. Sen åkte vi lite små glada in till stan i hockeytröjor för att skrika i Kungsan. Intervjuade av metro blev vi också, så spana på sportsidorna imorrn! Sen blev det seriös filmpremiär men det var trevligt och dom var jätteduktiga!! Nu ska jag sova hela natten och en bra bit in på dagen imorrn!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback