måndag.

Inatt har jag sovit bättre och längre än vad jag har gjort på en vecka! Jag vaknade inte ens under natten, bara kl 5 då det var iskallt i rummet för att fönstret stod öppet.. Jag missade tom min och Emmas msn date kl 10. Hon ringde och väckte mig havl ett ist.. Idag har jag gjort test 1 med mitt hår inför fredag. Planerar att göra något nytt varje dag så man ser vad som ser bäst ut i mössan.. Mycket planering är det! Det regnar vilket betyder att jag och Emma inte kan kolla efter björk! Micke flak har jag ringt ang funktionär.. Och NU.. NU fyra dagar innan kommer Jocke och säger att dom vill ha pengar, smidig grabb! Jamie svarar inte så då kan jag inte kolla om vi behöver göra en egen flagga till faktet.. Projektrapporten måste skrivas.. Ballonger och serpentiner måste inhandlas. Och jag måste hitta saker till min klänning som håller ihop axelbanden! Jag försöker faktiskt ta det lugnt och andas, det är bara det att jag inte lyckas så bra.. Jag hinner inte göra lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback