nya livet..

Igår hade vi vår skiva!!! Det var totalt jätte roligt med en massa roligt folk! Jag och Jamie ägde baren en massa gånger.. Får skriva mer sen om det för nu är jag bara tok förbannad och hatar allt och alla! Jag vill låsa in mig i ett rum utan mobiler och datorer så man inte kan prata med någon! JAg är så jälva less på allting! Personen som jag kan säga allt till borde väl egentligen vara en annan person, men det kan ju faktiskt inte jag råför vilka jag kan prata med. Hur fan kunde du komma dit, du har väl ändå något att tänka med! Jag trodde att det skulle gå bra att träffas men jag klarade inte ens av att se på dig eller änns hälsa! Jag vill typ bara skrika och slå! Och när jag tänker på vad jag gör just nu, precis det som du gjorde mot mig hatar jag mig själv lika mycket! Visst då kanske jag borde förstå hur du tänkte men jag säger iaf inte en massa jälva saker.  Okej jag gör saker jag kanske inte borde men ändå! Tanken på att jag beter mig som du och är ett svin som du får mig att må illa! Jag ska vara en snäll liten flicka och inte göra sånt här! Inte ens här kan jag förkara hur det är med allt, för jag vill inte att alla ska veta. Inte ens dom som står mig närmast och det dödar mig! Men vissa är ju så smarta och det verkar som att dom är minst 100 år gammla och varit med om allt för dom har svar på allt. Dom rätta svaren! Och allt är så logiskt och enkelt när dom förklarar det för en. Varför kommer man inte på sånt själv? Men ibland behöver man väl någon som tänker åt en.. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback